0 Προϊόντα, Σύνολο 0,00€

Συχνές ερωτήσεις

A A

1) Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-6202225 ή στο email: info@issaris.gr

 

2) Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;

Ορισμένες φορές κάποια πράγματα έχουν τελειώσει και δεν έχουν προλάβει να ενημερωθούν οι αποθήκες. Η εταιρία μας και ο υπεύθυνος του online καταστήματος θα κάνει ότι μπορεί ώστε να βρει και να σας στείλει όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

 

3) Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Οι πληρωμές γίνονται με αντικαταβολή, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με Paypal ή με πιστωτική κάρτα μέσω της τράπεζας Eurobank.


4) Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Πατήστε εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τις τιμές.

 

5) Κάνετε αποστολές μόνο στην Αθήνα;

Αποστολές κάνουμε σε όλη την Ελλάδα.

 

6) Πότε θα είναι έτοιμη η παραγγελία μου;

Αν η παραγγελία σας σταλεί Δευτέρα-Παρασκευή μέχρι τις 13:00 το μεσημέρι, θα προωθηθεί την ίδια μέρα στο κατάστημά μας. Αν η παραγγελία σας σταλεί Σάββατο-Κυριακή ή σε περίοδο εορτών, θα προωθηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα.

 

7) Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

Οι συναλλαγές σας με την ιστοσελίδα www.issaris.gr είναι απόλυτα ασφαλείς. Η μετάδοση των στοιχείων της Πιστωτικής σας Κάρτας γίνεται με κρυπτογράφηση μέσω ασφαλούς σύνδεσης (SSL connection).Η χρήση του πρωτοκόλλου ασφαλείας SSL (Secure Socket Layers), του πιο προηγμένου πρωτοκόλλου ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών στο Internet, είναι η εγγύηση που ζητάτε. Εγγύηση ασφάλειας των συναλλαγών με τη συνεργασία των διεθνών οίκων VERISIGN – MICROSOFT – VISA INTERNATIONAL – MASTERCARD. Τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σας στην ιστοσελίδα μας είναι απόλυτα ασφαλή και κρυπτογραφημένα.

Χ

Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;

Είστε νέος πελάτης;